Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 12/2018 Drukuj informację Ogłoszenie numer: 12/2018Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Inspektor ds. księgowości budżetowej w Referacie Finansowym
Miejsce pracy: Urząd Gminy Świdnica
Wymiar etatu: 1
Ilość etatów: 1
Wydział: Referat Finansów
Data udostępnienia: 2018-06-18
Ogłoszono dnia: 2018-06-18 przez Anna Kościukiewicz
Termin składania dokumentów: 2018-07-06 23:59:00
Nr ogłoszenia: 12/2018
Zlecający: Wójt Gminy Świdnica
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
a. obywatelstwo polskie;
b. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
c. posiadanie kwalifikacji zawodowych wymaganych do wykonywania pracy na wskazanym stanowisku;
d. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
e. nieposzlakowana opinia;
f. wykształcenie min. średnie i co najmniej 5 - letni staż pracy lub wykształcenie wyższe i co najmniej 3-letni staż pracy;
g. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku pracy.
b. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
c. posiadanie kwalifikacji zawodowych wymaganych do wykonywania pracy na wskazanym stanowisku;
d. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
e. nieposzlakowana opinia;
f. wykształcenie min. średnie i co najmniej 5 - letni staż pracy lub wykształcenie wyższe i co najmniej 3-letni staż pracy;
g. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku pracy.
b. Wymagania dodatkowe:
a. znajomość zasad rachunkowości i księgowości stosowanych w jednostkach sektora finansów publicznych;
b. znajomość ustawy o finansach publicznych oraz innych aktów prawnych regulujących finansowe funkcjonowanie jednostek samorządu terytorialnego;
c. znajomość przepisów ustawy o samorządzie gminnym, kodeksu postępowania administracyjnego, instrukcji kancelaryjnej i innych przepisów obowiązujących na stanowisku pracy;
d. biegła znajomość obsługi komputera w zakresie pakietu MS Office, ze szczególnym uwzględnieniem arkusza kalkulacyjnego Excel oraz programów księgowych;
e. preferowane wyższe wykształcenie ekonomiczne
f. preferowane doświadczenie w JST
g. znajomość systemów finansowo-księgowych,
h. znajomość systemu BeSTi@
i. dyspozycyjność, rzetelność, skrupulatność, dobra organizacja pracy;
j. umiejętność samodzielnego wykonywania zadań.
b. znajomość ustawy o finansach publicznych oraz innych aktów prawnych regulujących finansowe funkcjonowanie jednostek samorządu terytorialnego;
c. znajomość przepisów ustawy o samorządzie gminnym, kodeksu postępowania administracyjnego, instrukcji kancelaryjnej i innych przepisów obowiązujących na stanowisku pracy;
d. biegła znajomość obsługi komputera w zakresie pakietu MS Office, ze szczególnym uwzględnieniem arkusza kalkulacyjnego Excel oraz programów księgowych;
e. preferowane wyższe wykształcenie ekonomiczne
f. preferowane doświadczenie w JST
g. znajomość systemów finansowo-księgowych,
h. znajomość systemu BeSTi@
i. dyspozycyjność, rzetelność, skrupulatność, dobra organizacja pracy;
j. umiejętność samodzielnego wykonywania zadań.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1. Prowadzenie pełnej ewidencji księgowej Urzędu Gminy, zgodnie z obowiązującymi przepisami, a w szczególności:
- wydatków, zgodnie z klasyfikacją budżetową,
- kosztów i przychodów w układzie rodzajowym i syntetycznym,
- inwestycji,
- funduszy celowych,
- sum depozytowych, itp.
2. Sprawdzanie pod względem formalnym i rachunkowym dokumentów stanowiących podstawę do wydatkowania środków finansowych.
3. Kompletowanie dokumentów finansowo-księgowych w porządku systematycznym i chronologicznym.
4. Dekretowanie dowodów księgowych.
5. Miesięczne uzgadnianie zapisów księgowych analitycznych z syntetycznymi.
6. Sporządzanie comiesięcznych zestawień obrotów i sald oraz zestawień dzienników.
7. Przygotowywanie danych oraz sporządzanie sprawozdań wynikających z zajmowanego stanowiska.
8. Rozliczenie kosztów podróży służbowych pracowników Urzędu, Radnych, Sołtysów, Członków Komisji Wyborczych, itp.
9. Wprowadzanie planu wydatków Urzędu Gminy.
10. Współpraca z jednostkami pomocniczymi w zakresie realizacji zadań objętych planem finansowym.
11. Prowadzenie ewidencji zaangażowania wydatków budżetowych roku bieżącego oraz wydatków budżetowych przyszłych lat wg klasyfikacji budżetowej.
12. Obsługa finansowo-księgowa projektów i programów pomocowych Unii Europejskiej.
13. Archiwizacja i przechowywanie dokumentów zgodnie z Instrukcją Kancelaryjną.
14. Właściwa organizacja pracy na własnym stanowisku.
15. Zastępstwo pracownika zatrudnionego na stanowisku Inspektora ds. księgowości budżetowej.
- wydatków, zgodnie z klasyfikacją budżetową,
- kosztów i przychodów w układzie rodzajowym i syntetycznym,
- inwestycji,
- funduszy celowych,
- sum depozytowych, itp.
2. Sprawdzanie pod względem formalnym i rachunkowym dokumentów stanowiących podstawę do wydatkowania środków finansowych.
3. Kompletowanie dokumentów finansowo-księgowych w porządku systematycznym i chronologicznym.
4. Dekretowanie dowodów księgowych.
5. Miesięczne uzgadnianie zapisów księgowych analitycznych z syntetycznymi.
6. Sporządzanie comiesięcznych zestawień obrotów i sald oraz zestawień dzienników.
7. Przygotowywanie danych oraz sporządzanie sprawozdań wynikających z zajmowanego stanowiska.
8. Rozliczenie kosztów podróży służbowych pracowników Urzędu, Radnych, Sołtysów, Członków Komisji Wyborczych, itp.
9. Wprowadzanie planu wydatków Urzędu Gminy.
10. Współpraca z jednostkami pomocniczymi w zakresie realizacji zadań objętych planem finansowym.
11. Prowadzenie ewidencji zaangażowania wydatków budżetowych roku bieżącego oraz wydatków budżetowych przyszłych lat wg klasyfikacji budżetowej.
12. Obsługa finansowo-księgowa projektów i programów pomocowych Unii Europejskiej.
13. Archiwizacja i przechowywanie dokumentów zgodnie z Instrukcją Kancelaryjną.
14. Właściwa organizacja pracy na własnym stanowisku.
15. Zastępstwo pracownika zatrudnionego na stanowisku Inspektora ds. księgowości budżetowej.
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
a. praca w wymiarze 1 etat,
b. zatrudnienie w ramach umowy o pracę,
c. pakiet socjalny,
d. brak windy oraz innych ułatwień dla osób niepełnosprawnych,
b. zatrudnienie w ramach umowy o pracę,
c. pakiet socjalny,
d. brak windy oraz innych ułatwień dla osób niepełnosprawnych,
V. Wymagane dokumenty:
a. życiorys (CV),
b. list motywacyjny,
c. dokumenty poświadczające wykształcenie, staż pracy oraz dodatkowe kwalifikacje i umiejętności,
d. oświadczenie kandydata o dobrowolnej zgodzie na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji przez Urząd Gminy Świdnica,
e. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
f. oświadczenie o braku przeciwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na wskazanym stanowisku,
g. oświadczenie o zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
h. oświadczenie kandydata o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
b. list motywacyjny,
c. dokumenty poświadczające wykształcenie, staż pracy oraz dodatkowe kwalifikacje i umiejętności,
d. oświadczenie kandydata o dobrowolnej zgodzie na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji przez Urząd Gminy Świdnica,
e. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
f. oświadczenie o braku przeciwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na wskazanym stanowisku,
g. oświadczenie o zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
h. oświadczenie kandydata o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Świdnica,
w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych wyniósł co najmniej 6 %.
w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych wyniósł co najmniej 6 %.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2018-07-06 23:59:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko urzędnicze Inspektor ds. księgowości budżetowej w Referacie Finansowym Urzędu Gminy Świdnica” osobiście w siedzibie Urzędu Gminy Świdnica przy ul. Długiej 38, 66-008 Świdnica lub pocztą w terminie do 6 lipca 2018 r. (decyduje data stempla pocztowego).
c. Miejsce:
W siedzibie Urzędu Gminy Świdnica przy ul. Długiej 38, 66-008 Świdnica
VII. Informacje dodatkowe:
a. oferty niekompletne lub dostarczone po terminie nie będą rozpatrywane (w przypadku przesyłki liczy się data stempla pocztowego);
b. kandydaci spełniający wymagania niezbędne zostaną powiadomieni telefonicznie o kolejnym etapie rekrutacji;
c. informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.swidnica.zgora.pl) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy Świdnica przy ul. Długiej 38;
d. dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie zostaną wytypowani do zatrudnienia zostaną komisyjnie zniszczone;
e. Wójt Gminy Świdnica zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania lub braku rozstrzygnięcia naboru;
f. dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu (68) 327-31-15.
b. kandydaci spełniający wymagania niezbędne zostaną powiadomieni telefonicznie o kolejnym etapie rekrutacji;
c. informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.swidnica.zgora.pl) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy Świdnica przy ul. Długiej 38;
d. dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie zostaną wytypowani do zatrudnienia zostaną komisyjnie zniszczone;
e. Wójt Gminy Świdnica zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania lub braku rozstrzygnięcia naboru;
f. dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu (68) 327-31-15.
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Gmina Świdnica |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Anna Kościukiewicz |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2018-06-18 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Anna Kościukiewicz |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2018-06-18 12:55:03 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Robert Fidos |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2018-06-18 13:17:17 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Robert Fidos |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2018-07-20 12:26:17 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 2367 raz(y) |