Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 22/2023Drukuj informację Ogłoszenie numer: 22/2023Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Starszy Strażnik Gminny
Miejsce pracy: Urząd Gminy Świdnica
Wymiar etatu: 1
Ilość etatów: 1
Wydział: Straż Gminna
Data udostępnienia: 2023-09-08
Ogłoszono dnia: 2023-09-08
Termin składania dokumentów: 2023-09-29 14:00:00
Nr ogłoszenia: 22/2023
Zlecający: Wójt Gminy Świdnica
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
a. obywatelstwo polskie;
b. ukończone 21 lat;
c. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
d. nienaganna opinia;
e. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za ścigane z oskarżenia publicznego i umyślnie popełnione przestępstwo lub przestępstwo skarbowe;
f. uregulowany stosunek do służby wojskowej;
g. sprawność pod względem fizycznym i psychicznym;
h. posiadanie kwalifikacji zawodowych wymaganych do wykonywania pracy na wskazanym stanowisku;
i. prawo jazdy kat.B.;
j. co najmniej średnie wykształcenie i 3-letni staż pracy;
k. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym
b. ukończone 21 lat;
c. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
d. nienaganna opinia;
e. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za ścigane z oskarżenia publicznego i umyślnie popełnione przestępstwo lub przestępstwo skarbowe;
f. uregulowany stosunek do służby wojskowej;
g. sprawność pod względem fizycznym i psychicznym;
h. posiadanie kwalifikacji zawodowych wymaganych do wykonywania pracy na wskazanym stanowisku;
i. prawo jazdy kat.B.;
j. co najmniej średnie wykształcenie i 3-letni staż pracy;
k. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym
b. Wymagania dodatkowe:
a. ukończone szkolenie podstawowe dla strażników gminnych,
b. staż pracy w strażach gminnych/miejskich,
c. znajomość ustawy o strażach gminnych,
d. znajomość przepisów ustawy o samorządzie gminnym;
e. znajomość przepisów ustawy - Kodeks postepowania administracyjnego, Instrukcji kancelaryjnej i innych przepisów obowiązujących na stanowisku pracy;
f. umiejętność obsługi komputera: pakiet MS Office;
g. dyspozycyjność, rzetelność, skrupulatność;
h. umiejętność samodzielnego wykonywania zadań;
b. staż pracy w strażach gminnych/miejskich,
c. znajomość ustawy o strażach gminnych,
d. znajomość przepisów ustawy o samorządzie gminnym;
e. znajomość przepisów ustawy - Kodeks postepowania administracyjnego, Instrukcji kancelaryjnej i innych przepisów obowiązujących na stanowisku pracy;
f. umiejętność obsługi komputera: pakiet MS Office;
g. dyspozycyjność, rzetelność, skrupulatność;
h. umiejętność samodzielnego wykonywania zadań;
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
a. wykonywanie zadań z zakresu ochrony porządku publicznego wynikające z ustaw
i aktów prawa miejscowego;
b. ochrona spokoju i porządku w miejscach publicznych;
c. czuwanie nad porządkiem i kontrola ruchu drogowego – w zakresie określonym w przepisach o ruchu drogowym;
d. kontrola publicznego transportu zbiorowego - w zakresie określonym w art. 45 ust. 1 ustawy z dnia 16 grudnia 2010 r. o publicznym transporcie zbiorowym;
e. współdziałanie z właściwymi podmiotami w zakresie ratowania życia i zdrowia obywateli, pomocy w usuwaniu awarii technicznych i skutków klęsk żywiołowych oraz innych miejscowych zagrożeń;
f. zabezpieczenie miejsca przestępstwa, katastrofy lub innego podobnego zdarzenia albo miejsc zagrożonych takim zdarzeniem przed dostępem osób postronnych lub zniszczeniem śladów i dowodów, do momentu przybycia właściwych służb, a także ustalenie, w miarę możliwości, świadków zdarzenia;
g. ochrona obiektów komunalnych i urządzeń użyteczności publicznej;
h. współdziałanie z organizatorami i innymi służbami w ochronie porządku podczas zgromadzeń i imprez publicznych;
i. doprowadzanie osób nietrzeźwych do izby wytrzeźwień lub miejsca ich zamieszkania, jeżeli osoby te zachowaniem swoim dają powód do zgorszenia w miejscu publicznym, znajdują się w okolicznościach zagrażających ich życiu lub zdrowiu albo zagrażają życiu i zdrowiu innych osób;
j. informowanie społeczności lokalnej o stanie i rodzajach zagrożeń, a także inicjowanie i uczestnictwo w działaniach mających na celu zapobieganie popełnianiu przestępstw
i wykroczeń oraz zjawiskom kryminogennym i współdziałanie w tym zakresie z organami państwowymi, samorządowymi i organizacjami społecznymi;
k. konwojowanie dokumentów, przedmiotów wartościowych lub wartości pieniężnych dla potrzeb gminy;
l. planowanie środków finansowych do budżetu gminy;
m. opracowywanie sprawozdań z realizacji budżetu gminy;
i aktów prawa miejscowego;
b. ochrona spokoju i porządku w miejscach publicznych;
c. czuwanie nad porządkiem i kontrola ruchu drogowego – w zakresie określonym w przepisach o ruchu drogowym;
d. kontrola publicznego transportu zbiorowego - w zakresie określonym w art. 45 ust. 1 ustawy z dnia 16 grudnia 2010 r. o publicznym transporcie zbiorowym;
e. współdziałanie z właściwymi podmiotami w zakresie ratowania życia i zdrowia obywateli, pomocy w usuwaniu awarii technicznych i skutków klęsk żywiołowych oraz innych miejscowych zagrożeń;
f. zabezpieczenie miejsca przestępstwa, katastrofy lub innego podobnego zdarzenia albo miejsc zagrożonych takim zdarzeniem przed dostępem osób postronnych lub zniszczeniem śladów i dowodów, do momentu przybycia właściwych służb, a także ustalenie, w miarę możliwości, świadków zdarzenia;
g. ochrona obiektów komunalnych i urządzeń użyteczności publicznej;
h. współdziałanie z organizatorami i innymi służbami w ochronie porządku podczas zgromadzeń i imprez publicznych;
i. doprowadzanie osób nietrzeźwych do izby wytrzeźwień lub miejsca ich zamieszkania, jeżeli osoby te zachowaniem swoim dają powód do zgorszenia w miejscu publicznym, znajdują się w okolicznościach zagrażających ich życiu lub zdrowiu albo zagrażają życiu i zdrowiu innych osób;
j. informowanie społeczności lokalnej o stanie i rodzajach zagrożeń, a także inicjowanie i uczestnictwo w działaniach mających na celu zapobieganie popełnianiu przestępstw
i wykroczeń oraz zjawiskom kryminogennym i współdziałanie w tym zakresie z organami państwowymi, samorządowymi i organizacjami społecznymi;
k. konwojowanie dokumentów, przedmiotów wartościowych lub wartości pieniężnych dla potrzeb gminy;
l. planowanie środków finansowych do budżetu gminy;
m. opracowywanie sprawozdań z realizacji budżetu gminy;
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
a. praca w wymiarze 1 etat,
b. zatrudnienie w ramach umowy o pracę,
c. pakiet socjalny,
d. brak windy oraz innych ułatwień dla osób niepełnosprawnych,
b. zatrudnienie w ramach umowy o pracę,
c. pakiet socjalny,
d. brak windy oraz innych ułatwień dla osób niepełnosprawnych,
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Świdnica, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych wyniósł co najmniej 6 %.
V. Wymagane dokumenty:
a. życiorys (CV),
b. list motywacyjny,
c. dokumenty poświadczające wykształcenie, staż pracy oraz dodatkowe kwalifikacje i umiejętności;
d. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
e. oświadczenie o braku przeciwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na wskazanym stanowisku,
f. oświadczenie o zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
g. oświadczenie kandydata o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
h. kserokopia książeczki wojskowej.
b. list motywacyjny,
c. dokumenty poświadczające wykształcenie, staż pracy oraz dodatkowe kwalifikacje i umiejętności;
d. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
e. oświadczenie o braku przeciwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na wskazanym stanowisku,
f. oświadczenie o zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
g. oświadczenie kandydata o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
h. kserokopia książeczki wojskowej.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2023-09-29 14:00:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko urzędnicze Starszy Strażnik Straży Gminnej należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Gminy Świdnica przy ul. Długiej 38, 66-008 Świdnica lub pocztą w terminie 29 września 2023 r. do godziny 14.00 (decyduje data wpływu do Urzędu Gminy)
c. Miejsce:
W siedzibie Urzędu Gminy Świdnica przy ul. Długiej 38, 66-008 Świdnica.
VII. Informacje dodatkowe:
a. oferty niekompletne lub dostarczone po terminie nie będą rozpatrywane;
b. kandydaci spełniający wymagania niezbędne zostaną powiadomieni telefonicznie
o kolejnym etapie rekrutacji;
c. informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.swidnica.zgora.pl) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy Świdnica przy ul. Długiej 38;
d. dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie zostaną wytypowani do zatrudnienia zostaną komisyjnie zniszczone;
e. Wójt Gminy Świdnica zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania lub braku rozstrzygnięcia naboru;
f. dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu (68) 327-31-15.
b. kandydaci spełniający wymagania niezbędne zostaną powiadomieni telefonicznie
o kolejnym etapie rekrutacji;
c. informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.swidnica.zgora.pl) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy Świdnica przy ul. Długiej 38;
d. dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie zostaną wytypowani do zatrudnienia zostaną komisyjnie zniszczone;
e. Wójt Gminy Świdnica zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania lub braku rozstrzygnięcia naboru;
f. dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu (68) 327-31-15.
VIII. Informacje o administrowaniu danymi osobowymi:
Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia PE i RE 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r.
w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych
i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych) (Dz.Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1 z późn.zm.) (RODO) informuję, że:
• Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Świdnica;
• Wyznaczony został Inspektor ochrony danych osobowych. Kontakt: email: iod@swidnica.zgora.pl;
• Podane dane osobowe zostały przekazane dobrowolnie i będą przetwarzane
w związku ze złożoną ofertą dot. naboru na wolne stanowisko pracy w celu przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego;
• Podstawą prawną do przetwarzania danych osobowych jest ustawa Kodeks pracy
z 26 czerwca 1974 r., ustawa z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych oraz art. 6 ust 1 lit b RODO – jako dane niezbędne do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy. Dane osobowe mogą być przekazywane podmiotom uprawnionym na mocy przepisów prawa;
• Inne przekazane przez Panią/ Pana dane osobowe (np. dane wizerunkowe), na podstawie udzielonej przez Panią/Pana zgody.
• Administrator będzie przetwarzał Pani/Pana dane osobowe, także w kolejnych naborach pracowników, jeżeli wyrazi Pani/Pan na to zgodę.
• Dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do przeprowadzenia procesu rekrutacji na wolne stanowisko urzędnicze, jednak nie dłużej niż przez okres 3 miesięcy od dnia rozstrzygnięcia naboru, z zastrzeżeniem, iż okres przechowywania danych osobowych może zostać każdorazowo przedłużony o okres przewidziany przez przepisy prawa, jakie mogą mieć związek z realizacją procesu rekrutacji a w przypadku zatrudnienia przez okres 10 lat po ustaniu zatrudnienia;
• Udzielone przez Panią/Pana zgody mogą zostać odwołane w dowolnym czasie.
• Osoba przekazująca swoje dane ma prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania;
• Osoba przekazująca swoje dane ma prawo do wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych osobowych;
• Osoba przekazująca swoje dane ma prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych;
• Podanie danych jest wymogiem ustawowym, brak lub podanie niepełnych danych może być podstawą do odrzucenia oferty;
• Urząd Gminy Świdnica nie przewiduje wykorzystania danych w celach innych niż
w związku z naborem, lub zatrudnieniem;
• Podane dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym nie będzie wobec nich profilowania.
w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych
i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych) (Dz.Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1 z późn.zm.) (RODO) informuję, że:
• Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Świdnica;
• Wyznaczony został Inspektor ochrony danych osobowych. Kontakt: email: iod@swidnica.zgora.pl;
• Podane dane osobowe zostały przekazane dobrowolnie i będą przetwarzane
w związku ze złożoną ofertą dot. naboru na wolne stanowisko pracy w celu przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego;
• Podstawą prawną do przetwarzania danych osobowych jest ustawa Kodeks pracy
z 26 czerwca 1974 r., ustawa z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych oraz art. 6 ust 1 lit b RODO – jako dane niezbędne do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy. Dane osobowe mogą być przekazywane podmiotom uprawnionym na mocy przepisów prawa;
• Inne przekazane przez Panią/ Pana dane osobowe (np. dane wizerunkowe), na podstawie udzielonej przez Panią/Pana zgody.
• Administrator będzie przetwarzał Pani/Pana dane osobowe, także w kolejnych naborach pracowników, jeżeli wyrazi Pani/Pan na to zgodę.
• Dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do przeprowadzenia procesu rekrutacji na wolne stanowisko urzędnicze, jednak nie dłużej niż przez okres 3 miesięcy od dnia rozstrzygnięcia naboru, z zastrzeżeniem, iż okres przechowywania danych osobowych może zostać każdorazowo przedłużony o okres przewidziany przez przepisy prawa, jakie mogą mieć związek z realizacją procesu rekrutacji a w przypadku zatrudnienia przez okres 10 lat po ustaniu zatrudnienia;
• Udzielone przez Panią/Pana zgody mogą zostać odwołane w dowolnym czasie.
• Osoba przekazująca swoje dane ma prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania;
• Osoba przekazująca swoje dane ma prawo do wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych osobowych;
• Osoba przekazująca swoje dane ma prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych;
• Podanie danych jest wymogiem ustawowym, brak lub podanie niepełnych danych może być podstawą do odrzucenia oferty;
• Urząd Gminy Świdnica nie przewiduje wykorzystania danych w celach innych niż
w związku z naborem, lub zatrudnieniem;
• Podane dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym nie będzie wobec nich profilowania.
KLAUZULA ZGODY:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Urząd Gminy Świdnica moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji oraz w celu wykorzystania w kolejnych naborach przeprowadzanych przez Urząd Gminy Świdnica, ul. Długa 38, 66-008 Świdnica.
Dołączenie do CV mojego zdjęcia, jak również podanie przeze mnie w CV większego zakresu danych osobowych niż określone w art. 221 Kodeksu pracy jest wyraźnym działaniem potwierdzającym moją zgodę na przewarzanie tych danych w celach rekrutacji.”
Dołączenie do CV mojego zdjęcia, jak również podanie przeze mnie w CV większego zakresu danych osobowych niż określone w art. 221 Kodeksu pracy jest wyraźnym działaniem potwierdzającym moją zgodę na przewarzanie tych danych w celach rekrutacji.”
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Gmina Świdnica |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2023-09-08 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Wójt |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2023-09-08 13:22:20 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Robert Fidᴑs |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2023-09-08 13:23:39 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Robert Fidᴑs |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2023-10-10 08:37:40 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 717 raz(y) |