Informacja
Szczegóły informacji
Uruchomienie Platformy Zakupowej
Akapit nr 1 - brak tytułu
Szanowni Państwo,
Wychodząc naprzeciw zmianom prawnym, które wymuszają elektronizację zamówień publicznych, od dnia 17 maja 2021 r. uruchamiamy Platformę Zakupową, która będzie podstawowym narzędziem komunikacji z Wykonawcami w trakcie prowadzonych postępowań przetargowych w zakresie zakupów poniżej (postępowania regulaminowe) oraz powyżej progu (zgodnie z Prawem zamówień publicznych).
Oznacza to, że cały proces ofertowania prowadzony będzie w sposób elektroniczny, gwarantujący zachowanie pełnej poufności oraz najwyższych standardów bezpieczeństwa przekazu danych.
Będzimy wysyłać do Państwa, poprzez https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_swidnica zaproszenie do składania ofert w wersji elektronicznej.
Jak to wygląda w praktyce:
-
Każdorazowo otrzymają Państwo w mailu od prowadzącego postępowanie link, który „przeniesie” bezpośrednio do postępowania,
-
Na stronie postępowania będzie Specyfikacja Warunków Zamówienia (SWZ) oraz Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ) oraz ewentualnie dodatkowe informacje (rysunek techniczny, wymagania dot. certyfikatów, itp.),
-
Państwo podajecie przy danej pozycji zamówienia propozycję swojej ceny i/lub inne parametry handlowe i techniczne oferty,
-
Całość zwrotnie przesyłacie Państwo do nas klikając przycisk „Złóż ofertę” na platformie,
W postępowaniach prowadzonych zgodnie z Prawem zamówień publicznych (Pzp) wymagane będzie podpisanie oferty kwalifikowanym podpisem elektronicznym.
Dodatkowo, zawsze będą Państwo mogli monitorować nasze otwarte zapytania ofertowe na stronie https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_swidnica.
Aby składać oferty, nie muszą Państwo jako Wykonawcy zakładać konta na https://platformazakupowa.pl/. Zachęcamy do założenia konta oraz zapisania się do naszego katalogu Wykonawców, gdyż będę Państwo mogli otrzymywać od nas dopasowane zaproszenia do prowadzonych postępowań.
Jedyny wymóg do spełnienia potrzebny z Państwa strony, by móc składać oferty, to dostęp do Internetu oraz jednej z najpopularniejszych przeglądarek w najnowszej wersji: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. D
W przypadku pytań technicznych związanych z obsługą postępowań prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta firmy Open Nexus pod nr tel. 22 101 0202 (pn-pt od 8:00 do 17:00), gdzie otrzymacie Państwo wsparcie techniczne od operatora platformy.
Jesteśmy przekonani, że ten nowy wymiar współpracy między nami, przyniesie wymierne korzyści obu stronom.
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Gmina Świdnica |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2021-04-22 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Katarzyna Krynicka |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2021-04-22 09:11:39 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Krzysztof Noga |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2021-04-22 09:11:42 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Krzysztof Noga |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2021-05-20 07:43:01 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 11496 raz(y) |