Informacja
Blok przełączania pomiędzy informacjami aktualnymi i archiwalnymi
Lista informacji
Plan postępowań o udzielenie zamówień na rok 2023
Załączniki
Pobierz dane XML Plan postępowań o udzielenie zamówień na rok 2023 Drukuj informację Plan postępowań o udzielenie zamówień na rok 2023
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Gmina Świdnica |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2023-01-24 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Magdalena Dotka |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2023-01-24 13:28:34 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Robert Fidᴑs |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2023-01-24 13:29:55 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Robert Fidᴑs |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2023-01-24 13:29:55 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 4028 raz(y) |
Plan postępowań o udzielenie zamówień na rok 2022
Załączniki
Pobierz dane XML Plan postępowań o udzielenie zamówień na rok 2022 Drukuj informację Plan postępowań o udzielenie zamówień na rok 2022
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Gmina Świdnica |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2022-01-21 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Magdalena Dotka |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2022-01-21 12:37:45 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Krzysztof Noga |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2022-01-21 12:38:08 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Robert Fidᴑs |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2022-09-16 13:33:57 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 10294 raz(y) |
Uruchomienie Platformy Zakupowej
Akapit nr 1 - brak tytułu
Szanowni Państwo,
Wychodząc naprzeciw zmianom prawnym, które wymuszają elektronizację zamówień publicznych, od dnia 17 maja 2021 r. uruchamiamy Platformę Zakupową, która będzie podstawowym narzędziem komunikacji z Wykonawcami w trakcie prowadzonych postępowań przetargowych w zakresie zakupów poniżej (postępowania regulaminowe) oraz powyżej progu (zgodnie z Prawem zamówień publicznych).
Oznacza to, że cały proces ofertowania prowadzony będzie w sposób elektroniczny, gwarantujący zachowanie pełnej poufności oraz najwyższych standardów bezpieczeństwa przekazu danych.
Będzimy wysyłać do Państwa, poprzez https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_swidnica zaproszenie do składania ofert w wersji elektronicznej.
Jak to wygląda w praktyce:
-
Każdorazowo otrzymają Państwo w mailu od prowadzącego postępowanie link, który „przeniesie” bezpośrednio do postępowania,
-
Na stronie postępowania będzie Specyfikacja Warunków Zamówienia (SWZ) oraz Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ) oraz ewentualnie dodatkowe informacje (rysunek techniczny, wymagania dot. certyfikatów, itp.),
-
Państwo podajecie przy danej pozycji zamówienia propozycję swojej ceny i/lub inne parametry handlowe i techniczne oferty,
-
Całość zwrotnie przesyłacie Państwo do nas klikając przycisk „Złóż ofertę” na platformie,
W postępowaniach prowadzonych zgodnie z Prawem zamówień publicznych (Pzp) wymagane będzie podpisanie oferty kwalifikowanym podpisem elektronicznym.
Dodatkowo, zawsze będą Państwo mogli monitorować nasze otwarte zapytania ofertowe na stronie https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_swidnica.
Aby składać oferty, nie muszą Państwo jako Wykonawcy zakładać konta na https://platformazakupowa.pl/. Zachęcamy do założenia konta oraz zapisania się do naszego katalogu Wykonawców, gdyż będę Państwo mogli otrzymywać od nas dopasowane zaproszenia do prowadzonych postępowań.
Jedyny wymóg do spełnienia potrzebny z Państwa strony, by móc składać oferty, to dostęp do Internetu oraz jednej z najpopularniejszych przeglądarek w najnowszej wersji: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. D
W przypadku pytań technicznych związanych z obsługą postępowań prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta firmy Open Nexus pod nr tel. 22 101 0202 (pn-pt od 8:00 do 17:00), gdzie otrzymacie Państwo wsparcie techniczne od operatora platformy.
Jesteśmy przekonani, że ten nowy wymiar współpracy między nami, przyniesie wymierne korzyści obu stronom.
Pobierz dane XML Uruchomienie Platformy Zakupowej Drukuj informację Uruchomienie Platformy Zakupowej
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Gmina Świdnica |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2021-04-22 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Katarzyna Krynicka |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2021-04-22 09:11:39 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Krzysztof Noga |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2021-04-22 09:11:42 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Krzysztof Noga |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2021-05-20 07:43:01 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 13287 raz(y) |