w sprawie ustalenia harmonogramu... - Akty prawne - Gmina Świdnica
ˆ

Akty prawne

Drukuj informacjęAkt prawny: 24/2018

Szczegóły informacji

24/2018

Rodzaj: Zarządzenie

Status: Obowiązujący

Sesja: zarządzenia

Kadencja: VII Kadencja

Data wejścia w życie: 2018-0228

Data podjęcia/podpisania: 2018-02-28

Tytuł aktu:

w sprawie ustalenia harmonogramu czynności w postępowaniu rekrutacyjnym i postępowaniu uzupełniającym od oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych oraz do klas pierwszych w szkołach podstawowych na rok szkolny 2018/2019 dla któych Gmina Świdnica jest organem prowadzącym.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację: Gmina Świdnica
Osoba, która wytworzyla informację: Anna Kościukiewicz Data wytworzenia informacji: 2018-03-06 00:00:00
Osoba, która odpowiada za treść: Anna Kościukiewicz Data wprowadzenia do BIP 2018-03-06 08:25:05
Wprowadził informację do BIP: Krzysztof Noga Data udostępnienia informacji: 2018-03-06 08:26:13
Osoba, która zmieniła informację: Krzysztof Noga Data ostatniej zmiany: 2018-03-06 08:26:13
Artykuł był wyświetlony: 164 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony
ˆ

Nagłówek strony

  • BIP
  • Godło RP
herb

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Gminy w Świdnicy
ˆ

Ustawienia dostępności

Zmiana wielkości treści w serwisie
Zmiana kontrastu serwisu